Betalen, bezorgen & retour
Bestellen
Op huisdieren.nl kan je gemakkelijk je gewenste producten bestellen via de volgende stappen:
1. Klik op shop;
2. Selecteer de gewenste producten;
3. Voeg je producten toe aan de winkelmand;
4. Controleer je bestelling en ga naar afrekenen;
5. Afrekenen.
Betalen
Je kan bij huisdieren.nl op meerdere manieren betalen, maar de makkelijkste is iDEAL, waarbij je lekker makkelijk je producten afrekent in je eigen vertrouwde bankomgeving. Je kan ook afrekenen met Creditcard, Bancontact en PayPal.
Achteraf betalen kan ook, maar hier zijn wel kosten (€1.00 + 2,99%) aan verbonden. Wil je dit toch, dan verzoeken we je om contact met onze klantenservice op te nemen. Dit kan via het contactformulier of via chat.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Bezorgen
Indien u uw bestelling voor 17.30 doorgeeft, worden de producten dezelfde werkdag verzonden.
Wij leveren diepvries op dinsdag en vrijdag.
Alles besteld voor maandag 12.00 wordt geleverd op dinsdag en alles voor donderdag 12.00 wordt geleverd op vrijdag.
Wij verzenden in speciale dozen met droogijs met PostNL. U ontvangt een track & trace per mail.
Let op: Bij diepvriesleveringen dient u beschikbaar te zijn voor aflevering door bezorger. Pakketten die niet kunnen worden bezorgd worden niet vergoed.
Bestellingen in het weekend voor levering maandag verwerken wij tot zondag 17.30.
Alle bestellingen boven de €49,00 worden gratis bezorgd, en voor kleinere bestellingen betaal je €3,50. *Indien je diepvries producten hebt besteld, moet je een toeslag van €10,- betalen vanwege de hogere kosten van levering.
Als je pakket niet compleet is, kan het volgende aan de hand zijn:
- Je bestelling is verdeeld over meerdere pakketten. Je ontvangt voor ieder pakket een Track & Trace-nummer.
- Één van je bestelde producten was niet meer op voorraad, en wordt later verzonden. Je ontvangt hierover bericht, en een nieuw Track & Trace nummer.
Uw pakket wordt bezorgd door PostNL, en als u niet thuis bent wordt het pakket bij uw buren afgeleverd. Indien zij er ook niet zijn, wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden of op een dag naar uw keuze.
In alle andere gevallen verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Vergeet hierbij niet je bestelnummer te vermelden.
Retourneren
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien het product beschadigd of geopend bij u is afgeleverd, mag u het natuurlijk altijd gratis retourneren. Wij ontvangen dan wel graag foto’s van de geopende of beschadigde producten. U kunt dan contact opnemen via de klantenservice met vermelding van uw bestelnummer.
In verband met de hygiene accepteren wij alleen retouren die niet in aanraking zijn geweest met het dier. Producten kunnen bekeken worden en naast het dier worden gehouden om de juiste maat te controleren maar mogen niet gepast of geprobeerd worden.
Diepvriesleveringen kunnen vanwege speciale verzending en houdbaarheid niet retour.
Graag hierbij het volgende formulier gebruiken. U kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Je kan je producten inclusief pak of retourbon retourneren naar:
Huisdieren.nl
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam
Let op: producten van de volgende merken Dubarry, Obi & Jack, en ADB Petite retourneren naar:
Huisdieren.nl (DC Breda)
Zandberglaan 44
4818GL Breda